Zaytung.Com
Zaytung
Uzun uzun yaz
ASTROLOJİ

KOÇ (21 Mart - 20 Nisan)

Düzenli bir cinsel hayatınız yok diye üzülmeyin. İş başvurularınıza geri dönülmüyor diye dertlenmeyin. Lütfen büyük resmi görmeye çalışın. Şunun şurasında ne kadar ömrünüz kaldı ki zaten? Yapmayın böyle... devam...
FOTOHABER

Türkiye, psikolojik olarak hazırlandığı şeyin boyutu hakkında endişeli...

Erkan Naldemirci ve Sezai Çelik vakalarının ardından bir açıklama yayınlayan YÖK, akademik camiada sapık it-kopuk istihdamı için özel kontenjan ayrıldığı yönündeki söylentileri yalanladı...

Bir Sonraki 14 Şubat'a Kafası Rahat Girmek İsteyenler İçin: Doğru Flörtü Seçme ve Sevgiliye Evirme Rehberi...

Mücevher Reklamında Dans Eden Çift İzlemeye Doyanlar İçin: Aşk Meşk Konularını Hakkıyla İşleyen Filmler

Ziraat Bankası, CNN Türk'ün aHaber'e dönüşüm projesi için Demirören'e neredeyse hibe ettiği 675 milyon doların yerinde harcandığını görmekten mutlu...

Haftanın Kitapları (Ayın da olabilir, net bir tarih vermek zor): Bir Ömür Nasıl Yaşanır, Kişi ve Kutsal, Saraybosna Marlborosu...

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

6-0'lık Real Madrid Mağlubiyeti Ülkedeki Aşırı Boktan Gündemin Gölgesinde Kalan Galatasaray'da Buruk Sevinç...

Dün akşam oynanan Şampiyonlar Ligi mücadelesinde deplasmanda Real Madrid'e 6-0 yenilen Galatasaray, alınan bu farklı mağlubiyetin son 24 saat içerisinde Türkiye'de yaşanan boktan olaylar yanında sönük kalmasının keyfini sürüyor. devamı...

N'olmuş n'olmuş?

Zaytung Zone

''Amaaan şimdi eve gidip kim yemek yapacak?'' şeklinde düşünen takipçilerimizi diğerlerinden bi tık daha fazla seviyoruz, dürüst olalım...

Popmundo: Maceralar

Fiyatı Bir Ayda 20 Katına Çıkan Sağlık Maskesinin Enflasyon Sepetinde Yer Aldığını Fark Eden TÜİK'te Panik Büyüyor...

Koronavirüs salgınının Türkiye'ye doğru yaklaşmasıyla birlikte fiyatı 1 ay içerisinde yaklaşık 20 katına çıkan sağlık maskesinin enflasyon hesaplamasında kullanılan ürünler içerisinde yer aldığı ortaya çıktı. devamı...

Türkiye, Koronavirüs Endişesiyle Bu Yıl Düğünlerin İptal Edilmesinden Yana... Belki Biraz da Çeyrek Altının 550 TL Olmasından... Ama Esas Korona Yani...

Tahran-İstanbul uçuşunu gerçekleştiren THY uçağının koronavirüs şüphesiyle Ankara'ya acil iniş yapması vatandaşlar arasında endişeleri artırırken, bu yıl düğün törenlerinin iptal edilmesi gerektiği de kamuoyunda yüksek sesle dile getirilmeye başlandı. devamı...

Türk İnternet Camiasının Usta Kalemi, Ölümünün 1. Yılında Törenlerle Anıldı

Oyun

Bolca Figür, Bir Adet Kedi, Ekipman Kutuları… Gerçek Bir Gamer'ın Evinde İllaki Bulunan 10 Şey

Bugün evi toplarken ne kadar çok ıvır zıvır var dedim kendi kendime. Evin her yerinden figür, oyuncak, kart falan çıktı. Zannedersin 1 yaşında bebek babasıyım… Sonra oturdum yazmaya başladım. Bir oyun tutkunun evinde rastlayabileceğiniz şeyler nelerdir? İşte biz büyümeyenlerin evinde illa ki bulunan 10 şey...

 

1. Çok figür, bayağı figür, fazlaca figür…

Hiçbir şey hakiki bir Gamer’ı figür almaktan alıkoyamaz. Sevdiğimiz karakterlerin irili ufaklı figürlerini evde bulundurmayı seviyoruz abi. Biraz pahalı bir hobi ama bir oyuna 400 lira veren adama pahalı kavramını anlatamazsın. Envai çeşit yabancı site gezilir, en uygun, en özel figürler bulunur… Arada PTT sağ olsun kırık getirir ama genelde iyidir, sevindirir bizi.

 

2. Oyun kutuları

Kimi oyuncular kutulu oyunla uğraşmayıp dijitalden işini daha ucuza halletmeyi sever ama oldschool tipler kutulu versiyonunu tercih eder. Evin bilumum yerlerinde bunun için raf sistemi yapılır ve bu kutular yıllarca saklanır. Öte yandan nostaljik bir yanı da vardır. “Oğlum bak zamanında Resident Evil oynuyorduk şimdi 16.’sı çıktı” diye de geçmişe gidebilirsiniz…

 

3. Gittiği etkinliklerden kalma boyunluklar

Türkiye’de pek biriktirme şansınız olmasa da yurt dışındaki fuarlara katılma şansı olan azınlığın yaptığı bir koleksiyondur bu. Gittiğimiz etkinliklerde boynumuza takılan şeyleri biriktiririz. Eve biri gelirse güzel hava atarsın. “Öff be PaX’da vermişlerdi bunu, ne gündü ya” Harbiden ne gündü?

 

4. Herhangi bir şeyin koleksiyonu

Figür olur, oyuncak araba olur, kart koleksiyonu olur, lego olur… Olur da olur yani. Yapılacak çok koleksiyonu, biriktirecek çok anısı vardır bir Gamer’ın. Hele ev bunun için uygunsa coşar. Arcade makine koleksiyonu yapan adam gördüm ben. O da bir zenginlik tabii. Biz de burada işte Lego’ydu arabaydı…

 

5. Bilgisayar dışında oynayacak birkaç alet

Hayat bilgisayar başında geçmiyor tabii. Çıkıp biraz farklı şeyler yapmak lazım. Mesela yatakta PS Vita ile Rayman oynamak gibi. Ha yok bu pek sizi açmadıysa illa değişik bir şeyler olsun, “biraz da spor yapalım falan” derseniz, salona gidip guitar hero oynayabiliriz. Sonra metrobüslen işe giderken tabletten Simcity oynarız… Şaka şaka bu kadar asosyal olmadığınızı biliyorum. Böyle şeyler de yapılabilir diye şaptıydım. 

 

6. Fantastik, bilim kurgu vb kitaplar, çizgiromanlar

Hakiki Gamer adam oynadığı şeylerin kitabını da okur. Kitap sevgisi fazla olan insanlar da taht oyunları falan okur. Efendime söyleyim Harry Potter okur, Marvel ya da DC çizgi romanlarını okur, Yüzüklerin efendisi okur, Starwars okur… Evinde bol bol kitap bulabilirsiniz yani. Hayal dünyası geniştir o yüzden. Hayal kurmayı ve okumayı sever. Film de izler ama. Çokça izler.

 

7. Bir sürü oyun ekipmanı ve onun dağ gibi kutuları

Epey bir teknoloji düşkünüdür. Parası olsa da olmasa da evde bir sürü Mouse, kulaklık, klavye ve mousepad gibi ekipmanları bulundurabilir. Kenarda köşede yıllar önceden kalma ram çıkar, evde temizlik yaparken ekran kartı kutuları çıkar. Annen ya da hanım ya da sevgili gelir “bu kutuları ya sen atarsın ya ben balkondan fırlatıcam” der… Anlatamazsın onların gerekli olduğunu. Kısaca ihtiyacı olsa da olmasa da yeni ekipmanlar almayı sever. Sezon sonu indiriminde coşan Busenaz misali indirim kovalar...

 

8. Evde asmalık tablolar

Öyle dağ bayır resimleri asacağını ya da milyarlık tablolarla evini süsleyeceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Oynadığın oyunların, izlediği filmlerin ya da varsa bebesinin resmini asar genelde. Bi kere bir Starwars tablosu olması gerekiyor. Olmadı yüzüklerin efendisi. Bakın bakım evinizden neler çıkacak?

 

9. Bir kedisi

İlginçtir oyun oynayan insanların yarısından fazlasının evinde bir kedisi vardır. Köpek de olabilir bu arkadaş ama genelde kedidir. Evde sıkılınca iyi bir arkadaş olur. Bazen bir mousepad olur, klavye üstüne yatar, oyunun en can alıcı yerinde yüzüne gelip sürtünür. Arkadaşına “hslkjskjlebeletueneşsme” şeklinde bir şeyler yazarsan bahanen olur, “Kedi bastı klavyeye yaaa…”

 

10. Son olarak klavyesinde biriken kırıntıları

Buna değinmeyeceğiz sandınız di mi? Hep iyi güzel şeylerden bahsedelim, kirli çamaşırları çıkarmayalım di mi? Olmaaaz. Hakiki Gamer adam gidip masada yemek yemez. Oturur bilgisayarı başında 1.5 Adana götürür kimse fark etmez… Evde genel bir temizlik yapılacağı zaman klavye içinden çıkan materyaller ile o ayın menüsü ortaya dökülür. “Oğlum kaç kere dedim Burger yeme zararlı diye ya. Kedine edersin yavrum, bize hiçbir şey olmaz…”

 

 


facebook'ta Paylaş twitter'a yolla Allah'a havale et

Yorumlar:

Sıradaki Oyun İçerikleri:

Sıradaki Haberler:

(24.1.2020)

TCDD'den %300'lük Zam Açıklaması: ''Zam değil, indirim oranlarında değişiklik...''

"Özellikle son 2 yıldır her şeyin fiyatının 2 katına çıkması biraz üzücü ama neyse ki şu ana dek hiçbir şeye zam gelmedi. O beni çok rahatlatıyor..."

Feriye Halansoy, Öğretmen


Diğer yorumlar ->

(17.12.2019)

50 kişinin katıldığı Genç Müslüman Kadınlar İçin Liderlik Programı'na 1 milyon 163 bin TL harcandı...

"Kişi başına 22 bin TL falan ediyor. O paraya 50 tane lider yetiştirildiyse gayet hesaplı çıkmış aslında..."

Yusuf Aldöğenler, Muhasebeci


Diğer yorumlar ->