AKP lehine oy çalan sandık başkanına 5 yıl hapis cezası verildi...
30 Mart yerel seçimlerinde Kâğıthane’deki oyların AKP lehine değiştirildiği iddialarıyla ilgili açılan 35 davada ilk karar çıktı. AKP'nin oylarına 20 oy ekleyen Sandık Başkanı Ebru Doğan Katar, 5 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
|
|
Murat Şender
|
|
Taksi şoförü
|
|
"Komple sandığı çalsa fark edilmezdi aslında. Bak okeyde de böyledir, tek taş çalmıcan, 5'li balyayı alıcan direk..." |
|
|
Ferhat Kuyacık
|
| İşsiz |
|
"İyi ya, 5 yıl sonra belediyede işi hazır en azından. Biz o kadar okuduk da ne oldu?" |
|
|
Süleyman Türkerli
|
| Esnaf |
|
"Bunlar hep oy ve ötekiler yüzünden. Oy tamam. Ötekiler karıştırıyor ortalığı. Allah belalarını versin..." |
Sizin Yorumlarınız:





.png)


.jpg)
















(1).png)