Shaggy: ''IŞİD'in çözümü benim şarkılarımda...''
Jamaika asıllı ABD ’li şarkıcı Shaggy, IŞİD’in kendi şarkılarını dinlemesi durumunda şiddete başvurmayacağını savundu. 90’larda yayınladığı “Boombastic” ve “It Wasn’t Me” şarkılarıyla bilinen Shaggy, IŞİD’in “korkunç” ve “deli” olduğunu ifade ederek militanların müzik yoluyla “iyileştirilebileceğini” belirtti. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
|
|
Sena Kumbaracı
|
|
Tur rehberi
|
|
"Yine de Ortadoğu'yu bizim Dışişleri'nden daha iyi anladığı muhakkak..." |
|
|
Ebu Salih El Muzra
|
| Serbest meslek |
|
"Bismilobaloba? E iyi bi deneyelim bakalım..." |
|
|
Egemen Sunak
|
| Web tasarımcı |
|
"Shaggy ölmedi mi ya?" |
Sizin Yorumlarınız:





.png)


.jpg)















(1).png)