Gezi Parkı'ndaki 'Kırmızılı kadın'a biber gazı sıkan polis, 600 fidan dikme cezası aldı...
Gezi Parkı protestolarının başladığı günlerde, park içinde akademisyen Ceyda Sungur'un yüzüne yakın mesafeden biber gazı sıkan polis memuru, mahkemece 20 ay hapis cezasına çarptırıldı. Ancak bu cezayı erteleyen mahkeme, polise ayrıca '600 fidan dikme' cezası verdi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
|
|
Muammer Karakoçan
|
|
Büfeci
|
|
"Şimdi her biber gazı sıkan polis 600 fidan dikse.. hımm.. 14 milyar fidan ediyor ki bunu hükümet peşin peşin diktiğini söylemişti zaten..." |
|
|
Ayşe Gürdal
|
| Sahne Sanatçısı |
|
"İyi.. Bir sonraki polise de o fidanları sulama cezası verilsin... Böyle böyle 30 seneye insana döneriz işte... " |
|
|
Mikail Oldar
|
| Öğrenci |
|
"Çevreciye gaz sıkan polise fidan diktiriliyorsa, öğrenciye müdahale eden polisler daha dikkatli olmalı bence. O yaştan sonra bi daha üniversite okunmaz..." |
Sizin Yorumlarınız:





.png)


.jpg)















(1).png)